piątek, 3 września 2010

cztery pory roku - jesień

Od kilkunastu dni pracuję nad swoimi starymi utworami, którym zawsze chciałem poświęcić więcej uwagi, ale z różnych względów nie mogłem sobie na to pozwolić. Mam na myśli mój pierwszy wokalno-instrumentalny eksperyment, mianowicie nie ma was, oraz mój zdecydowanie ulubiony utwór z 2006 roku - second thought.

Wspomniane prace zaowocowały nie tylko dość udanymi remiksami, ale także powstaniem koncepcji większego projektu, składającego się z 12 utworów. Album podzielony byłby przy tym na 4 EPki, publikowane sukcesywnie: wiosna, lato, jesień, zima. Oczywiście, nie usiłuję przy tym muzycznie zilustrować poszczególnych pór roku czy samych zjawisk atmosferycznych. Chodzi raczej o moje osobiste skojarzenia z poszczególnymi utworami (które istnieją już albo w formie skończonej, albo w "szkicach"). Skojarzenia te skrystalizowały się w ostatnich dniach. Dzisiaj publikuję więc pierwszą EPkę, zatytułowaną jesień, składającą się z trzech utworów: wrzesień, październik i listopad. Życzę miłego odbioru.

<a href="http://download.efiel.pl/album/jesie">wrzesień by efiel</a>

PS. Od dzisiaj (tj. 08.09.2010) EPka dostępna jest również na jamendo - tutaj.

1 komentarz: